پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118252
اعلام مسير راهپيمايي روز قدس در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1930

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در جلسه روز جهاني قدس اظهار داشت: حضرت امام خميني(ره) هميشه دغدغه مسلمانان، جهان اسلام و حمايت از مستضعفان جهان را داشتند و بر همين اساس ايشان با تدبير و دورانديشي، آخرين هفته ماه مبارک رمضان را روز جهاني قدس نام‌گذاري نمودند.

وي تصريح کرد: روز قدس نماد وحدت و همبستگي کل مسلمانان جهان در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي است و در اين روز همه مسلمانان در راهپيمايي از اقدامات ضد بشري صهيونيست‌ها ابراز انزجار خواهند کرد.

احمدي با تاکيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس، خاطرنشان کرد: مردم هميشه در صحنه شهرستان فارسان بار ديگر با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس از ملت مظلوم فلسطين حمايت کرده و جنايات رژيم غاصب اسرائيل را محکوم خواهند کرد.

وي با اشاره به چگونگي شکل‌گيري رژيم غاصب اسرائيل که توسط انگليس و با حمايت آمريکا و کشورهاي غربي شکل گرفت، اذعان کرد: رژيم غاصب اسرائيل با هدف جلوگيري از گسترش دين اسلام و ايجاد چند دستگي در بين مسلمانان در سرزمين فلسطين شکل گرفت اين رژيم به عنوان نماد تروريسم دولتي بوده و عامل تنش در خاورميانه و جهان اسلام است.

فرماندار فارسان با بيان اينکه راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان فارسان از ابتداي ميدان امام خميني (ره) آغاز مي‌شود و به طرف ميدان مسجد جامع، خيابان شهيد داودي و در نهايت در مصلي نماز جمعه پايان خواهد يافت، افزود: حضور اقشار و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشيدن پرچم اسرائيل و آمريکا از برنامه‌هاي اجرايي در طول مسير راهپيمايي روز جهاني قدس است.

احمدي اعلام کرد: در پايان راهپيمايي تجمع در مقابل فرمانداري شهرستان فارسان، ايراد سخنراني در زمينه مقاومت مردم فلسطين و جنايات رژيم صهيونيستي و قرائت قطعنامه انجام مي‌شود.

وي يادآور شد: نمايشگاهي نيز در شهرستان فارسان در زمينه جنايت رژيم صهيونيستي و مقاومت مردم فلسطين داير است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html